Pasta i stora lass

Vad skönt det är att starta dagen med träning, man blir mer "vaken" under hela dagen.

Zumbapasset var riktigt bra, passade på att köra lite extra styrka på rumpa, mage och rygg efteråt också. När jag ändå var ute på så stannade jag till på brun og blid för att sola lite också. Så jäkla skönt!

Väl hemma så städades det lite här i lägenheten. Jag och Pernilla gick igenom skafferiet och hittade detta:


PAAAASTAAA!!

Varifrån all denna pasta kommer ifrån har vi ingen aning om. De måste tillhöra våra tidigare sambos för ingen av oss äter vit pasta. Problemet nu är att vi inte vill kasta all denna mat, den skänkes gratis till den som vill ha skiten.. ;)

Våran mat idag bestod av hemgjorda hamburgare, glömde helt att ta en bild för de var så sjukt goda. Men slänger upp en gammal som togs när vi också hade lagat burgare. 


Haaamburgers!!

Om en par timmar ska jag möta upp Lina och ta en promenad med henne. Hon och André har bott på hotell i helgen och firat sin ettårsdag tillsammans. Tiden går fort... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0