Vardagsrum

Detta är alltså mitt RUM i min etta.. =)

I onsdags kom soffan på plats och TV-hyllan blev ihopmonterad. Jag har även ett linneskåp som inte syns på bilderna, det ska målas vitt och det är ett projekt som jag ska ta tag i nästa vecka.

Idag åker jag hem till Ljusdal för att tillbringa helgen där. Vänner och familj ska få påhälsning samt att en av våra grannar fyller 18 år och ska ha bjudning på lördag. Jag minns Victor som 3 år och kan inte riktigt förstå hur han hunnit bli 18...

Men nu, bilder på vardagsrummet!! 








Kommentarer
Postat av: mamma

Kan inte bli bättre än det här..soffan var väldigt skönt att sitta på och snygg. Vi kommer att hälsa på dej ofta i din mysiga lya!

2012-07-20 @ 17:04:24
Postat av: Lina

Vad fint du har d vännen!!

Svar: Tack, jag trivs superbra! =)
Madde

2012-07-23 @ 10:41:13
URL: http://lijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0