Nu får det vara nog!

Så tänkte jag när jag låg nere på soffan i min morgonrock för några timmar sedan...

Efter Kakans och min roadtrip så har jag åkt på en förkylning som inte vill släppa. Jag har bara varit dålig i 3 dagar men jag brukar bli frisk på 2 så jag är less. När jag började bli irriterad på min stackars mamma bara för att hon pratade med mig så kände jag att det var dags för att trotsa min snoriga näsa och min ömmande hals. Jag tog en dusch och klädde på mig träningskläder. Nej, planen var inte något gympass, det är bara idiotiskt... Men en promenad!  Med musik i öronen och solen i ögonen så gick det kanon. 


Om jag inte får röra på mig så förvandlas jag till en vulkan som spottar lava lite här och var och jag är inte speciellt trevlig att umgås med. Efter 60 minuters rastande av apostlahästarna så mådde jag faktiskt mycket bättre. När jag kom hem var jag på gott humör och just nu känner jag faktiskt inte av halsontet längre. YES!!

På min promenad stötte jag på en gammal vän, det är alltid trevligt att få ta en paus i sitt promenerande och prata lite. Hon hade med sin hund och det var ju synd att inte jag hade med Pennie så de hade fått träffas. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0