Smageriet ♥

Det blev som sagt buss ut till CC Vest.

Vädret bättrade dock på sig och det tittade till och med fram lite sol, jag behövde alltså inte shoppa nått paraply just idag. 

Inne på Smageriet så jobbade Renée, Hannah och Tatjana, triss i bra jenter! Hannah ska inte med på sommerfesten på lördag så det var tur att jag fick träffa och krama om henne idag istället. Jag träffade även på Thorbjørn, Gunnar och några av tjejerna som jobbar på Lexington. CC Vest är ett så trevligt shoppingcenter, jag trivdes verkligen jättebra när jag jobbade där. 


Världens bästa kaffe!

Det känns lite konstigt att vara här i Oslo på besök. Extra ovant blev det såklart när jag klev in på Smageriet, jag jobbar liksom inte där längre fast de andra är kvar. Jag arbetade ändå där i över 2 år och trivdes, jag flyttade verkligen inte hem på grund av jobbet. Men det känns inte ledsamt, bara konstigt. Det känns i alla fall riktigt bra att få gå på senterfesten på lördag, jag längtar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0