Sommerfest

Förra lördagen befann jag mig i Oslo.

På kvällen var det dags för CC Vest's årliga sommarfest för dem som jobbar på centret. Detta var den största anledningen till att jag åkte iväg några dagar till Norge. 

Vid sextiden så möttes vi upp inne på Smageriet. Jag, Victoria, Tatjana, Jacqueline, ELise, Renee och Kirsti pratade och skrattade så mascaran rann på oss allihopa. Sedan gick vi vidare mot postplan där ett stort partytält monterats och välkomstdrinkarna bjöds på. 

Sedan blev det mat, vin, cider och massa tokerier hela natten lång. Vi tog senare en maxitaxi in till byen där vi gick ut på ett ställe nere på Aker Brygge som heter Åpen bar. Vi splittrades, så som man alltid gör när man går ut men det gjorde inte så mycket för kvällen var ändå underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0