Sverige - England

Igår var det full rulle på mig!

Efter att jag tränat blev det lunch på byen tillsammans med ett helt gäng som skulle åka på "danskebåten", alltså kryssning. När vi suttit där närmare en par timmar så fortsatte jag min färd ut mot CC Vest. Där träffade jag Victoria och Tatjana som jobbade. Jag saknar verkligen mina arbetskamrater, så himla söta! ♥

Klockan 19 mötte jag upp André, Olle och Nadia på restaurang Egon där vi åt, drack och tjattrade. Killarna drog ganska tidigt för de skulle köpa chips innan fotbollen. Varför de inte ville följa med bort till fästningen och se matchen på storbildstv helt gratis är juh ett mysterium.


Fajitas a lá Egon

Jag och Nadia traskade i alla fall iväg till Akers festning och hittade ett bord som vi satte oss vid. Det är verkligen massor med folk och när det blir mål så flyger alla upp från sina sittplatser. Det regnar öl, bänkar välter, människor ramlar, folk dansnar och klappar och kramas. Ingen bryr sig om att man kanske gjorde sig illa eller att ens byxor blev blöta, snarare blir det en tävling om vem som faktiskt blev mest nedskvätt. 

Det låter kanske inte så trevligt men det är en helt fantastisk stämning. Ni kan juh tänka er 2-1 målet, då var det fest kan jag lova. När matchen sen blåstes av och resultatet visade förlust så var det inte lika kul. Men jag och Nadia fortsatte vidare med gott humör ändå. 


En hel del människor...


ÖL!!

Vi mötte upp Nadias pojkvän Mats och så småningom kom hans brorsa också. Jag vette sjutton vart tiden tog vägen men plötsligt var klockan strax före 3 och utestället var på väg att stänga. Tiden går fort när man har kul. Jag spatserade hem till hotellet och de andra vinglade hemåt. Vilken bra dag och kväll det blev! =)


Nadia och Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0