Magnus Betnér

Ikväll drog jag och Pillan på show!

Magnus Betnér var på Latter ikväll och vi kände inte för att ligga på Kent (soffan) och slöa bort ännu en kväll så vi svirade om efter dagens jobbande och fick se en riktigt bra show med mycket skratt. 



Annars så har det inte hänt mycket idag. Tog en promenad till jobbet och insåg att det är något jag måste göra till en vana igen. Med alldeles för hög, bra musik i mina öron så känns de där 35 minuterna mer som en kvart och jag kommer till jobbet med världens bästa humör. 

På jobbet var det stiiiiilla, hörde jag ett eko? Trots detta är inte omsättningen speciellt dålig. Igår fick vi varor från två av våra chokladleverantörer. Jag stog flera timmar med näsan nere i chokladdisken, jag plockade, sorterade och byggde chokladtorn. Det är lite terapi att hålla på där, man är i sin egen värld och kan låta tankarna försvinna iväg. Ifrån Trondheim får vi varumärket Cielo, den här gången fick vi med lite smaksprover, bland annat har de gjort en bar utav 2 av mina favoritkonfekter, så sinnessjukt gott! Beach 2012 kanske får vänta ändå.... ;) 


Det här är bara halva chokladdisken på jobbet...


Bar med bringebær/cream, JAM JAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0