Moffen ♥

Idag har mamma och jag varit en vända till Ramsjö.

Vi hälsade på min morfar, bytte lite gardiner åt honom samt knäppte bilder på huset som ska säljas. Morfar var dålig idag, lite förkyld och rosslig i halsen, äta ville han inte heller göra. Vi fick i honom lite hallon, vindruvor och choklad men det var det enda. Han bor på äldreboendet Nyhem och där har han det jättebra. Han har ett stort rum med utsickt över sjön och det är personal där som passar upp honom jämt.

Morfar har lungcancer som upptäcktes i höstas men han har varit dåligt innan dess. Nu börjar han tyna bort och jag tror inte han har så lång tid kvar. Han har fått leva ett långt liv och jag tror att han längtar tills han får återförenas med mormor uppe i himlen. 


Jag och morfar i julast


Moffen och mamma


Huset som ska säljas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0