Bra dag

Då var kvällens MRL avklarad och jag ska strax hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen.

Idag har varit en fullspäckad dag. Startade den med att gå ett varv runt Kyrksjön med en av mina livsstilsförändrare, hem och äta frukost för att sedan gå stavgång med en annan. Sammanlagt 8 km promenader, stavgång är galet roligt, ni kän läsa mer om det på Maddies Training.

Hem till mamma och pappa för att käka lunch. Kom på efter ett tag att jag skulle ha gått igenom kvällens MRL-pass en gång till. Så då gick jag ner i källaren och stog där och hoppade och skuttade i en timme. 

Åkte och hämtade Signe på dagis, hem och laga mat, äta, diska och så hann jag vila i 10 minuter innan det var dags att bege sig in på Ljusdal igen. Upp på Gärdeåsskolan för att köra ett pass MRL tillsammans med Monika. 

Passet gick jättebra och nu är jag trött. Imorgon ska jag ta sovmorgon... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0