Sommarens sista MRL

Igår ledde jag alltså sommarschemats sista MRL!

Det var ett glatt gäng på ca 10 personer som anslöt. Jag blev svettig, dem blev svettiga och idag har jag träningsvärk (förhoppningsvis har deltagarna det med;). 


Det är en sån häftig känsla att stå längst fram och leda. Man får en adrenalinkick som heter duga och jag känner inte hur jobbigt det är att stå och hoppa, skutta, böja och bända förens i pauserna där jag flåsar som en dåre. Nu, efter att ha lett mage rumpa lår i några månader, så känner jag att jag blivit säkrare i ledarrollen. Jag blir inte dönervös om jag råkar "göra fel" och jag har blivit bättre på att tajma in hur och när jag ska räkna in och underrätta utförarna under passets gång. 

Även om det var sommarens sista pass på Gymmix så blir det ingen lång paus. Redan på måndag kör höstterminen igång och de 2 första veckorna är det öppet hus, alltså GRATIS TRÄNING!! Prova på hur mycket ni vill under två veckor och sedan om man känner för det så köper man kort. Jag kommer att köra MRL på söndagar under HT och resterande schema (preliminärt) ser ut såhär:

 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hejsan! Hittade dig via google när jag sökte på friskvårdsutbildningen. Det är så att jag är intresserad av att ansöka nästa år och försöker googla runt så mycket information som möjligt :P Skulle du kanske vilja berätta lite om utbildningen? Fördelar osv? Hade varit jättesnällt! :)

2013-10-19 @ 18:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0