Bananpannkaka

Varför glömmer jag bort hur gott det här är!?

Åt nyss bananpannkaka till frukost, det sker alltför sällan... Gjorde dock den enklare varianten idag, 2 ägg, en halv banan och en tsk fiberhusk (plus kanel och kardemumma såklart). Toppade med den andra delen av bananen, hallonkesella, blåbär och kokos.
Till frukostsällskap hade jag idag svärvar, det är alltid lika trevligt. Jag kom hem från Sundsvall igår så nu har jag "helg". Att jag sätter den inom citattecken beror på att det idag är självstudiedag och jag har endel skolsaker att fixa så jag är inte helt ledig. Om ca en timme ska i alla fall gymmet besökas och det kan ni läsa lite senare om på Maddie's Training. Jag måste erkänna att träningen går jäkligt bra just nu. Det känns lätt att ta sig till gymmet och väl där flyter det på. Skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0