Lilla fröken Melin

Idag hade Signe (fortfarande) hosta och feber så hon är hemma med mig istället för på dagis.

Hela helgen har hon varit dålig och igår ville hon mest bara ligga i sin puff och kolla på film. Det hör verkligen inte till vanligheterna... 
Vi har idag varit och hälsat på min mamma och pappa, där fick hon också sova middag medan jag stack på citygym och tränade. Det är så himla skönt att ha kommit igång med träningen igen efter ett halvår med halvdan sådan. Träningskort är köpt både i Ljusdal och i Sundsvall plus att jag håller på och ska bli MRL-ledare. Föll fräs, precis som jag vill ha det!! =)

Träningspasset kan ni läsa mer om på Maddie's Training!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0