Rosa och fluffigt vardagsrum

Igår blev det en rejäl uppfräschning av vardagsrummet. 

Dumt nog tog jag inga före bilder men det var ganska kalt och tråkigt. Eftersom jag en längre tid velat fixa till där men haft beslutsångest om hur så slutade det med att jag tog bort mycket och hade det ganska kalt och "naturellt". Igår blev det ROSA och jag höll på nästan hela kvällen för att få det som jag vill. Det är absolut inte helt 100 än men det börjar arta sig. 

Tyvärr är inte bilderna bra, det är svårt att fota när det är ljust ute och många fönster. Ni får även ursäkta sneda ljus, ofluffade kuddar, datorer på golvet osv... ;) Det syns i alla fall lite hur det ser ut. Här kommer en bildbomb:



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0