Ännu en varm dag!

Puss!

Underbart (!!) väder vi har! Mumma!! 




Åh vad mina fötter mår bra just nu! =)
Var hemma hos mammsen och pappsen och åt jättegod lax ikväll, å då passade jag på att ta ett fot bad!
VILKET LYX!
Jag peelade, och skrubbade och oljade in och nu är de så fiiina så! Nu ska det bara på ett fint nagellack sen så kan jag ha på mig mina fina nya svarta skor i helgen! Var ut och shoppade lite med mamma idag, köpte skor (2 par till och med!) och ett halsband och en ring! Jättefina pilgrimssmycken var det! Det som var bäst med skorna var att jag kunde ha på mig dem utan att dte gjorde alltför ont. Jag har nämligen en spricka i lilltån eller om jag har krossat den på nått sätt... Fick typ 50 kg på den för 3 veckor sen! SATAN vad ont dte gjorde och fortfaradne gör. Och dte finns inget man kan göra åt dte heller, ha gips på tån lixom... *haha*

Jag var och köpte tågbiljetter idag också, tur och retur till Karlstad! Blev inte så dyrt som jag trodde.. 902 kr gick det på.. Å bara ett byte på vägen dit, 2 på vägen hem.. Men dte fixar jag! Jag var juh ute och åkte tåg över halva Sverige förra året vid den här tiden... Då var det först Kalmar (drillinstruktörs-kurs), sen Karlstad och sen åkte jag flygplan till Mallorca! Å det gick jättebra så då ska dte väl förhoppningsvis gå bra den här gången med... Peppar peppar ta i trä!! *klappar på bordet och huvudet...* ; )
Det ska bli så kul att få åka till karlstad och umgås med Ela, Emil, Kattis och Karin! Har saknat de alla sååå mycket! Känns som en evighet sen jag träffade dem!! Men nu är dte snart dags!! =) =) YES!!
Gud vad jag längtar!! =) =)

En liten update hur det går med mina fiskar:
Jodå, de mår bra! Har 7 stycken kvar nu! Men en verkar vara lite sjuk...
Men de andra 6 är i alla fall pigga! Hoppas att alla de överlever! Från 35 till 7 stycken lixom...
Ojojoj...

Fiskuppfödare är nog inget yrke för mig!!

=) =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0