Soft!

Jag har kommit på att mitt jobb är väldigt soft!

I förrgår var det min sista semesterdag, igår jobbade jag första passet på 3 veckor och gissa vad... Idag är jag LEDIG! =) Lyyyyx! Sen är jag ledig torsdag med sen jobbar jag resten! Nästa vecka är jag ledig fre, lö och söndag.. Eller jag SKULLE ha varit det.. Men jag måste jobba i alla fall söndag efetrsom chefen ska iväg på semester..

Det jobbiga är att jag har så sjukt lite att göra om dagarna.. Visst kan jag städa och tvätta osv. men sen är det slut på saker att göra. Så jag ´brukar spela SIMS, jag är besatt av sims. Totalt beroende! Förra veckan kom jag på den underbara idén att göra Simsgubber av "Vänner"-programmet. SÅ nu har jag familjen Geller, familjen Bing, familjen Hannigan, familjen Tribbiani och familjen Moore.

    

Klockan 5 ska jag iväg och TRÄNA!! Ska bli så skönt att sätta igång med träningen igen. Det är prova på veckor på Ljusdals gymnastikförening nu och nästa så nu försöker man prova allt för att se vad man vill gå på för pass! Ikväll är det Aerobic. Klockan 7 är det box också men jag vill inte gå om jag inte har någon att boxas med. Inte så kul att boxas med nya personer varje vecka.. =// Å får man boxas med ledarna är man helt död i armarna i en vecka frammåt.. Speciellt nu när jag är superotränad!! Tog en 30 minuters promenad i morse istället..
Önska mig lycka till! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0