Vilken mysig helg!

Denna helgen har gått så fort, antagligen för att den varit riktigt bra! =)

I fredags vart det som planerat Idol hemma hos Lina i Bekkestua. Riktigt mysigt var det! Det var jag, JarSara, Carro, Emma och Lina (såklart) som hängde och vi käkade popcorn och snackade en massa. Vi alla hejade på Marie och vi vart superglada när hon vann. Det var hon värd. Tror faktiskt Amanda tjänar på att bli tvåa också så hon får vara med och bestämma lite mer själv över sin platta. För de kommer juh båda få skivkontrakt, så är det bara...
Efter idol skjutsade jag och Sara Emma till Bekkestua och sedan åkte vi hem till mig. Sara sov hos mig.

På förmiddagen på lördagen drog jag, Sara och Lina in till Sandvika storcenter och shoppade lite julklappar. Jag hittade en present till mitt syskonbarn Moa och till Kallemann och Herman. Vi fikade på ett fik därinne som heter Mamma Mia och jag och Lina tog en varsin smoothie medans Sara drack kaffe och juice. Smoothien var så sjukt god, bra förslag Lina! =)


Jag och Sara på väg till Sandvika!

Efter shoppingen drog jag och Sara hem till mig och lagade varma mackor, sedan gjorde vi oss iordning för partyparty! Vi var bjudna på födelsedagsfest till Viktoria och Nathalie. Vi gjorde oss iordning fortare än vi trodde och tog bussen till Skovveien. Därifrån var dte inte alls långt att gå och vi hittade på en gång. Riktigt skoj var dte att festa med en massa svenskar, mest praktikanter. Vi knäppte en massa kort med Saras kamera men de har jag inte fått än, de kommer väl senare i veckan. =)
Vi gick ut på sports bar och där var det så sjukt mycket folk. Man fick knappt plats att dansa men vi hade skoj! Vi pkte hem med nattbussen som gick 03:24 och då hade vi med oss Sara från Holmenkollen också. Vi tyckte dte var onödigt att hon åkte och gick hem själv så hon fick bli med oss hem till mig!

image481
Jag och Sara knäckte första ölen när vi åt varma mackor!

Idag så sov vi länge och gjorde varma mackor till brunch samtidigt som vi kollade på Roomservice. Tjejerna åkte för ca en halvtimme sedan så nu är jag helt ensam. Ska ev. städa min garderob för det är värsta oredan där. Annars ska jag bara slappa idag! Funderara på att åka till JarSara ikväll och ta en långpromenad tillsammans med henne.

Nu ska jag msna mig lite... =)
Haaa dee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0