Jobb jobb och jobb!

image191

Fy sjutton vad med jobb det är nu! Imorgon är min enda lediga dag denna  vecka... Sen nästa vecka är jag ledig helgen plus torsdag sen är vecka 30 lika som denna, bara en dag ledigt.. Men sen är det SEMESTER!!! Det som känns lite dumt är att Mathias har semester vecka 29 och 30 och jag har 31, 32 och 33.. Vi går lixom om varandra.. *suck*
Men efter semestern ska han inte arbeta i Småland utan i Jämtland och det är juh betydligt närmare!! Då kommer vi ses oftare! Sååå jobbigt att vara 80 mil ifrån varandra!!

Ikväll ska jag och Mathias upp till Enskogen och grilla med Lisa och Ante. Ska bli mysigt, jag kommer vara så trött bara.. Gick juh upp kvart över 5 imorse! Ska försöka sova en skvätt när jag slutat. Annars kanske jag inte är det trevligaste sällskapet.. Men grillat ska bli GÖÖÖÖT!!

Ha en bra dag!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0