Sthlm bilder!

Här kommer lite bilder från när jag var i Stockholm i april i år! =)

image137
I rummet jag sov i var det röda tapeter och man fick asblåa ögon mot den tapeten!! =)




Jag köpte ett par assnygga Channelsolisar!!

image140
Min kusin Magnus hade inflyttningsfest, här är jag och kusin Cissi.
Vi är faktiskt lite lik varandra på den här bilden... =)



Billy, Richard och Sara spexade en hel del framför kameran!

image148
Tyvärr fick jag bara ett kort på kusin Magnus och det vart suddigt!! *gaaaah*








En hel del folk var det där, här är några! =)


Söta Cissi!!


Det här var lite roligt, för de här två bilderna är tagna samtidigt!
Den första bilden knäppte jag och den andra knäppte Cissi... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0