Mössan!

På begäran av akp så komme rhär bilder på min mössa på huvudet mitt! Jag valde 2 färger, den ros och den turkosa. Igår var dte praktikantträff så jag passade på att inviga den rosa då! =)

image372

     

När jag satt på bussen in mot Netionaltheatern igår så ringde Carro som jag skulle möta där coh sa att hon hade lyckats hoppa på bussen som gick åt sandra hållet... Haha! Hur lyckas man med det?! Medans jag väntade på henne så knäppte jag lite bilder. Det finns en jättefin fontän där, lyckades dock inge vidare med att få nå bra bilder.

  

När jag skulle hem så var dte 2 tjejer som sprang runt i halloween utklädsel med en kamera och en mikrofon å skrämde folk sedan frågade de vad de var mest rädda för. Antar att det var nått sorts skumt skolprojet de höll på med. Tur att de inte skrämde mig!! =P


Kommentarer
Postat av: AKP

Du va verkligen superfin i den =)))))

2007-11-01 @ 15:55:20
URL: http://akp.blogg.se
Postat av: Karin

Har du valt den rosa? Den var jättefin... Kram

2007-11-02 @ 09:09:34
URL: http://nummel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0