Så sant!

Håller helt med AKP, hon skrev en kommentar att det är roligare att både blogga och läsa blogg om det är bilder!

Idag är Herman hemma från barnehagen för han hade lite feber igår. Idag är han rätt pigg faktiskt. Vi har målat, lekt pappa- och bebistiger, lekt cirkus i tvättstugan och nu så städar vi i mitt rum. Herman var riktigt duktig och torkade mitt bord och min TV medans jag tvättade. Sedan tog vi en välförtjänt fika! =)

image454

       

Herman är riktigt flink på att städa må jag säga! =)

image460

   

När man spiller cola måste man torka upp det, även under glaset... =)

image463

Nu ska Herman och jag gå till tvättstugen igen och vika lite tvätt!

HA DE!!


Kommentarer
Postat av: AKP

Va duktig han e den lilla gutten :)
Syns att han är en väluppfostrad kille :D

2007-11-27 @ 13:40:55
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0